Kompletny zestaw, który pozwoli w szybki i łatwy sposób zamienić rower w e-bike.
Magnetyczny czujnik hamowania znajdujący się w zestawie umożliwia hamowanie silnikiem, co pozwala na jednoczesne ładowanie baterii i zwiększenie zasięgu jazdy.
Podczas hamowania silnikiem nie są zużywane elementy takie jak tarcze czy klocki, co znacznie wydłuża ich żywotność.
Korzystaj z e-bike'a nawet podczas ulewy. Dzięki zastosowaniu hermetycznych wtyczek oraz odpornych na wodę elementów takich jak silnik, kontroler czy wyświetlacz można cieszyć się jazdą nawet w pochmurne dni.
Silnik:
moc silnika 1kW bez-przekładniowy
silnik posiada mocowanie na kasetę
szerokość montażowa silnika: 134 - 142cm
wbudowany czujnik temperatury
długość przewodu: 22cm + 85cm przewód przedłużający
napięcie 48V
max. obciążenie: 30A
miejsce montażu: na tylne koło
waga silnika: 6,1kg
średnica: 24cm
sterownik umieszczony w szynie baterii
max. prędkość 55km/h bez pedałowania
silnik zapleciony w kole z mocowaniem na kasetę i tarczę hamulcową
wyposażony w czujnik temperatury, zmniejszający w razie przeciążenia jego moc
Sterownik:
pozwala na wybór trybu jazdy rowerem elektrycznym
bezgłośna i komfortowa jazda dzięki sterowaniu falą sinusoidalną
umieszczony w szynie baterii
z poziomu wyświetlacza zaprogramujesz dzięki niemu około 20 parametrów
Wyświetlacz LCD 3:
pokazuje najważniejsze informacje – poziom naładowania baterii, prędkość, przebieg trasy, aktualnie używana moc, tryb jazdy
zintegrowany z pilotem, pozwalającym na zmianę ustawień
wodoodporny
z możliwością podświetlenia
Czujnik:
wspomaganie pedałowania
niezbędny, aby legalnie poruszać się po drogach publicznych
dobierz czujnik właściwy dla twojego roweru - uniwersalny /do suportów ISIS, Octalink, Hollowtech/ lub na kwadrat
Manetka:
pozwala na jazdę bez używania pedałów
przydatna przy wjazdach na wzniesienie
im mocniej ją wciśniesz, tym szybciej pojedziesz
element opcjonalny do podłączenia
Magnetyczny czujnik hamowania lub klamki z czujnikiem:
3-częściowy czujnik, prosty w montażu element
pozwala na hamowanie silnikiem /hamowanie rekuperacyjne/, dzięki któremu odzyskasz część mocy
kontroluj siłę hamowania dzięki programowalnemu z poziomu wyświetlacza parametrowi C13
opcjonalnie dostępne również klamki z czujnikiem, pasujące do V- lub U-breaków
Blokady obrotu:
stabilnie utrzymują tylne koło w widełkach
2 sztuki w zestawie – do montażu z obu stron silnika
regulowany rozstaw ramienia
niezbędne śruby, nakrętki i obejmy dołączone do zestawu
Wiązka przewodów:
wytrzymałe i elastyczne
wyposażone w hermetyczne wtyczki odporne na warunki atmosferyczne
kolorowe wtyczki ułatwiające montaż
podłącz wszystkie elementy zestawu bez konieczności lutowania
standardowa długość wystarczająca do typowych rowerów /istnieje możliwość indywidualnego dopasowania długości wiązek/
Zestaw narzędzi:
ściągacz do korby
klucz do kasety/wolnobiegu
klucz do supportu typu hollowtech z bacikiem
Opaski neoprenowe na przewody:
wykonane z wytrzymałego oraz elastycznego neoprenu
zapinane na rzep
1 opaska o wymiarach 18 x 18cm
1 opaska o wymiarach 12 x 12cm
Bateria 14,5Ah 48V:
bateria mocowana jest na szynie zakładanej na ramę roweru
posiada gniazdo ładowania XLR
bateria ma wbudowany zamek na klucz, co pozwala właścicielowi łatwo odłączyć baterię od roweru i jednocześnie utrudnia jej
zdjęcie osobom trzecim
Zestaw zawiera:
sterownik w szynie baterii
silnik zapleciony w kole do wyboru: 24' / 26' / 27,5' / 28' / 29' z mocowaniem na kasetę i tarczę hamulcową
manetkę kciukową
magnetyczny czujnik hamowania lub klamki hamulcowe
czujnik kadencji PAS montowany pod korbę
wyświetlacz LCD 3 z pilotem
wiązkę przewodów z wtyczkami hermetycznymi
2 blokady obrotu osi silnika
baterię na ramę typu case 14,5Ah 48V
szynę do baterii
adapter do baterii
2 kluczyki do baterii
ładowarkę 2A 48V
zestaw narzędzi do montażu
opaski neoprenowe na przewody
Na życzenie klienta nasz wyspecjalizowany serwis oferuje profesjonalny montaż zestawów do konwersji rowerów na elektryczne.
Cena montażu ustalana indywidualnie.