Zestaw elektryczny tył 2kW 48V LCD3 + bateria 24,5Ah.
Kompletny zestaw, który pozwoli w szybki i łatwy sposób zamienić rower w e-bike.
Magnetyczny czujnik hamowania znajdujący się w zestawie umożliwia hamowanie silnikiem, co pozwala na jednoczesne ładowanie
baterii i zwiększenie zasięgu jazdy.
Podczas hamowania silnikiem nie są zużywane elementy takie jak tarcze czy klocki, co znacznie wydłuża ich żywotność.
Korzystaj z e-bike'a nawet podczas ulewy. Dzięki zastosowaniu hermetycznych wtyczek oraz odpornych na wodę elementów takich
jak silnik, kontroler czy wyświetlacz można cieszyć się jazdą nawet w pochmurne dni.
Silnik:
moc silnika 2kW bez-przekładniowy
silnik posiada mocowanie na kasetę
szerokość montażowa silnika: 134 - 142cm
wbudowany czujnik temperatury
napięcie 48V
miejsce montażu: na tylne koło
waga silnika: 6,5kg
max. prędkość 55km/h bez pedałowania / w zależności od specyfiki jazdy
silnik zapleciony w kole z mocowaniem na kasetę i tarczę hamulcową
wyposażony w czujnik temperatury, zmniejszający w razie przeciążenia jego moc
Sterownik:
pozwala na wybór trybu jazdy rowerem elektrycznym
bezgłośna i komfortowa /żadnych drgań!/ jazda dzięki sterowaniu falą sinusoidalną
umieszczony w niewielkiej i estetycznej obudowie
z poziomu wyświetlacza zaprogramujesz dzięki niemu około 20 parametrów
Wyświetlacz LCD3:
pokazuje najważniejsze informacje – poziom naładowania baterii, prędkość, przebieg trasy, aktualnie używana moc, tryb jazdy
zintegrowany z pilotem, pozwalającym na zmianę ustawień
z możliwością podświetlenia
Czujnik PAS:
wspomaganie pedałowania
niezbędny, aby legalnie poruszać się po drogach publicznych
dobierz czujnik właściwy dla twojego roweru - uniwersalny /do suportów ISIS, Octalink, Hollowtech/ lub na kwadrat
Manetka gazu:
pozwala na jazdę bez używania pedałów
przydatna przy wjazdach na wzniesienie
im mocniej ją wciśniesz, tym szybciej pojedziesz
element opcjonalny do podłączenia
Magnetyczny czujnik hamowania lub klamki z czujnikiem:
3-częściowy czujnik, prosty w montażu element
pozwala na hamowanie silnikiem /hamowanie rekuperacyjne/, dzięki któremu odzyskasz część mocy
kontroluj siłę hamowania dzięki programowalnemu z poziomu wyświetlacza parametrowi C13
opcjonalnie dostępne również klamki z czujnikiem, pasujące do V- lub U-breaków
Blokady obrotu:
stabilnie utrzymują tylne koło w widełkach
2 sztuki w zestawie – do montażu z obu stron silnika
regulowany rozstaw ramienia
niezbędne śruby, nakrętki i obejmy dołączone do zestawu
Wiązka przewodów:
wytrzymałe i elastyczne
wyposażone w hermetyczne wtyczki odporne na warunki atmosferyczne
kolorowe wtyczki ułatwiające montaż
podłącz wszystkie elementy zestawu bez konieczności lutowania
standardowa długość wystarczająca do typowych rowerów
Zestaw narzędzi:
ściągacz do korby
klucz do kasety/wolnobiegu
klucz do supportu typu hollowtech z bacikiem
Opaski neoprenowe na przewody:
wykonane z wytrzymałego oraz elastycznego neoprenu
zapinane na rzep
1 opaska o wymiarach 18 x 18cm
1 opaska o wymiarach 12 x 12cm
Bateria 24,5Ah 48V:
bateria mocowana jest na szynie zakładanej na ramę roweru
bateria ma wbudowany zamek na klucz, co pozwala właścicielowi łatwo odłączyć baterię od roweru i jednocześnie utrudnia jej
zdjęcie osobom trzecim
Zestaw zawiera:
sterownik w obudowie
silnik zapleciony w kole do wyboru: 26' / 27,5' / 28' / 29' z mocowaniem na kasetę i tarczę hamulcową
manetkę gazu kciukową
magnetyczny czujnik hamowania lub klamki hamulcowe
czujnik kadencji PAS montowany pod korbę / uniwersalny lub na kwadrat /
wyświetlacz LCD3 z pilotem
wiązkę przewodów z wtyczkami hermetycznymi
2 blokady obrotu osi silnika
baterię na ramę typu case 24,5Ah 48V
szynę do baterii
adapter do baterii
2 kluczyki do baterii
ładowarkę 4A 48V
zestaw narzędzi do montażu
opaski neoprenowe na przewody
Na życzenie klienta nasz wypecjalizowany serwis oferuje profesjonalny montaż zestawów do konwersji rowerów na
elektryczne.
Cena montażu ustalana indywidualnie.